Sv: Sjampotips?
Opprinnelig lagt inn av mysil, her.
Etter å ha prøvd gud veit hvor mange shampoer så har jeg falt ned på Tigi Bedhead sine shampoer. Aldri vært mer fornøyd med shampo noen gang 
Den er ganske dyr å kjøpe her, så jeg handler på lookfantastic.com, og ei flaske (750ml) varer et helt år hos meg 
Har prøvd noen produkter fra merket, og jeg er veldig fornøyd med de, så jeg setter de opp på lista. Takk! 
Opprinnelig lagt inn av Ego, her.
Ja tror marrocanoilen funker for mange hårtyper og det sier jo litt. Håret blir mye mer letthåndterlig og har en fin glans, men blir IKKE fett (tro meg, var meget skeptisk til å ha olje i mitt tynne hår)! Ville isåfall kjlpet oljen åsså, ikke bare shampoo/balsam og bruke den ved behov. For min del er dette en gang i uka, ikke hver dag.
Jeg kjenner igjen skepsisen, ja, for er det noe jeg ikke vil, er det å få mer fettete hår, hehe. Er vel egentlig neppe noen som vil det, da. Men takk, jeg noterer at det er flere som er fornøyd med det merket. 
Opprinnelig lagt inn av Bee, her.
John Masters Organics Zink and Sage og Pureology Nanoworks.
Fri for sulfater, ei heller er de testet på dyr.
Det finnes ikke bedre produkter. Seriøst!
Det hørtes interessant ut. Jeg er litt på det kjøret om dagen, der jeg helst skal ha økologisk og fri for ditt og datt. Er det gitt at om en produsent ikke oppgir at det ikke er testa på dyr og slikt, så er det nettopp det, altså testa på dyr?
|