Sv: Sjampotips?
Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.
Jeg veit vi har forskjellig hårtyper og behov og alt det der, men jeg lurer allikevel på om noen har opplevd noen eksepsjonelt gode sjampoer? Jeg sliter så med å finne noe jeg er ordentlig fornøyd med. Enten så gjør den ikke jobben sin, eller så lukter den feil, eller så oser den av noe som svir i nesa (!), eller så er noe annet galt.
Jeg har sånn passe tjukt hår, noen ganger litt tørt, andre ganger litt fett og ønsker meg litt mer volum. Supert om forslaget matcher ønskene/behovene mine. 
Når du sier at du har noen ganger litt tørt hår og andre ganger litt fett hår, da lurer jeg på hvordan huden din er? Er du fet i huden, eller tørr i huden?? For det finnes gode kombinasjonshampoer- Som Fet Hodebunn/ tørt hår og Tør hodebunn/ fett hår. De er totalt forskjellig og gjør ikke problemet nå mindre om du bruker feil type shampo. Ut fra at du ønsker volum så blir det ofte flat oppe i roten ved fet hodebunn.. så da kommer det til å bli flat så lenge du bruker shampo for bare tørt hår om probleme er fet hodebunn og tørt hår.
Ser det har kommet masse gode forslag, som kerastase, redken, joico, marrocanoilje, wella og tigi.. det er kjæmpebrae merker som har mye utvalg. vill anbefale deg å gå til frisøren for å få hjelp til å finne en shampo som passer akkurat DEG.
Å bruke butikkvarer vill jeg ikke anbefale deg, de inneholder mye tillsettningstoffer og silikon som ikke er bra for verken hodebunn eller hår.
Vil heller ikke anbefale deg å slutte å bruke shampo som jeg ser noen her har gjort, håret blir IKKE rent ved bare vann.
Jeg jobber som frisør, og har vært borti mange av de merkene . Men å anbefale deg en shampo uten å sjett håret ditt er ikke alltid like treffsikre

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

|