Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.
Jeg prøver, jeg og. Men noen ganger blir det litt mye (det er ikke bare inne på dette forumet at jeg prøver på slikt), og før eller siden gir man opp litt. Dessverre. Dessuten føles det innimellom ganske godt å gi folk litt av sin egen medisin. La oss se hvor mye mer de føler for å håne andre når de blir hånet selv, ettersom å be dem om å stoppe ikke virker.
Forøvrig verken trives jeg med eller har respekt for meg selv uansett. Jeg er alt for overvektig til at jeg klarer det. 
Der tror jeg du egentlig sa noe veldig essensielt. I allefall hvis du tenker slik jeg gjør og ofte så kjenner man andre på seg selv.. 
Jeg har det ofte slik at så lenge JEG ikke klarer inneha selvrespekt og selvfølelse, så skal jeg jaggu meg sørge for at ANDRE ikke trenger slite i motvind. Jeg føler at det er kanskje slik det er denne gangen med tanke på deg, ts og "alle andre".? Eller tar jeg feil? Synes du er tøff som tar til motmæle, men samtidig så skjønner jeg ikke hele diskusjonen. Ts fikk jo det vedkommede håpet på (slik jeg ser det) respons på sitt innlegg.
Nå har jeg ikke tatt stilling til denne saken i det hele tatt, men som sagt, jeg synes du er tøff som fronter noe du synes er feil!