Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 20:05   #219
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

startvekt mandag : 77.3 kg
tirsdag : 76.6 kg (-0,7 kg)
onsdag : 75,9 kg (-0,7 kg)
torsdag : 75.2 kg (-0.7 kg)
fredag ; 74.7 kg (-0.5 kg)
lørdag : 74.5 kg (-0,2 kg)


Totalt 5 dager : 2.8 kg

Går ikke like fort nå, men jeg unnet meg litt sukkerfri brus og var ikke like flink med fettet.. Er litt ensformig den maten her..

Så fra idag av så tror jeg at jeg spiser "vanlig" mat igjen Men prøve å reduserer kcal i fht det jeg gjorde før, for da tror jeg at jeg spiste litt for mye, og ikke gikk ned..

2.8 kg på 5 dager er jo slett ikke verst

Fantastisk. nesten 3 kg på 5 dager er jo magisk spør du meg. Jeg har hatt en helt jævli dag, jeg var ikke så dårlig da jeg begynte med ketogen kost en gang. Har vært svimmel. kvalm, vondt i hodet og uvel på alle måter. Måtte rett og slett bare ha et ekstra egg, så det ble litt mindre fett og litt høyere totalinntak enn planlagt. Føler jeg meg ikke bedre i morgen gir jeg opp, har ikke anledning til å gå og småhangle på jobb det er det alt for travelt til.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat