|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Jeg skal i familieselskap i ettermiddag, og jeg blir ikke fristet av kakene eller noe sånt - det gjør meg rett og slett ikke noe å verken se kakene, eller se andre spise. Det som gjør det mindre trivelig å være i slike selskap er spørsmålene fra de andre om hvorfor jeg ikke forsyner meg. Ja, jeg vet jeg kan si at osv..men det er faktisk lettere å si - og få aksept for - ett nei takk hvis en tydelig har gått ned i vekt. Som dere vet har jeg gått ned 5 kg på 1 år. Har spist omelett i dag og, med bacon, ost og masse smeltet smør. Har til nå nesten spist 3 ganger så mye fett som kh og protein. Nå skal jeg på med litt "spakkel og maling", slik at jeg er presentabel til møte med familiel
Deilig å ikke bli fristet av kakene, da, skulle ønske jeg hadde det sånn...
Jeg synes også det er forferdelig slitsomt at folk alltid skal blande seg oppi hva en spiser. "....ja, men du må da kunne ta ett kakestykke..." er den typiske frasen. En må bare heve seg over det, tror jeg, og tenke at de ønsker deg ikke ondt, de mangler bare innsikt og forståelse. Masse lykke til i kveld, Dollsine
|