Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 15:36   #1453
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg skulle jo ut å sole meg litt jeg... Det skal jeg snart gjøre nå, i mellomtiden har jeg vært hos ei venninne og bestillt ferie På onsdag reiser jeg til Tyrkia Og jeg skal til stavanger tiiidlig imorgen og er ikke hjemme før tirsdag kveld... Dårlig tid? JA!! Men det blir deeeeiliiiig Samtidig føler jeg i grunn at jeg driver å utfordrer meg selv i forhold til kosthold litt vel mye om dagene.. Og jeg kan nesten garantere at det blir røyking der nede... Og et par øl kommer det også til å bli.. Heldigvis da, så er hu jeg skal med gravid, så det blir ikke no mas og press på heftig festing til langt på natt.. Det passer meg bra

Så bra ut du er bedre i formen idag Pruttilutt Og velkommen hjem fra ferie Elanessë Håååper jeg klarer å være like flink som deg! Nå blir det jo ikke kokkelering på meg da, så får bare basere meg på mye grønt og kjøtt og håpe jeg finner noen gode fettkilder=)
Maria B: Sånn blir magen min også hvis jeg skeier ut.. Heeelt på trynet, kjempevondt og kjenner den er sinna som fy.. Så altfor mye karbo gjør meg kun vondt.. Men er jo bra du kosa deg og at du hadde en super kveld da!

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat