Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-05, 21:15   #4
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Kikerter er yummi synes jeg. Koker opp hele pakken og fryser i porsjonsposer. Hiver de gjerne sammen med wok-grønnsakene. Storepoden på 2 digger de. Sitter og plukker en og en og sier nam nam.

Linser er også ok. Uvant, men OK.

Bønner. Her også koker jeg opp hele pakken, og fryser ned i porsjonsposer. Bruker de som oftest i mos sammen med brokkoli og blomkål. Tilsetter gjerne litt rømme og karripasta og moser med stavmikser. TIlsetter også finhakket løk. Yummi det også. Har prøvd med både hvite, brune og røde bønner. De hvite smaker definitivt best i slik mos, men de andre er en god nr 2 og til variasjon.

Jeg fortsatte å gå ned i vekt, samt holdt den stabil da jeg innførte bønner, linser og erter etter en lang periode i ketose i 2002. Har ikke spist så mye av det nå pga amminga. Lillepoden får litt mageknip av det.