Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 17:57   #53
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

Som sagt før så har jeg vært på mange forum som har vært mye "hyggeligere" i tonene enn dette, og undrer meg over at moderatorene skriver at de slår ned på all personhets etc. Jeg oppfatter ikke at de gjør det, tvert i mot så synes jeg de tillater alt for mye.
Men det er nå min mening da

Man kan ikke forvente at alle tolker alt likt, det kommer jo veldig tydelig fram i denne tråden, og å please alles følelser er en umulig jobb. Vi får tross alt ikke betalt vi som modererer her inne. Er det noe du, eller andre opplever som personhets, så synes jeg det skal rapporteres inn, så blir det selvfølgelig tatt opp til vurdering. Forumet er jo også brukerstyrt, så her har alle som registrerer seg et ansvar, vår jobb som moderatorer er å rydde opp, strukturere og passe på at trivelsen og nivået opprettholdes. Men vi rekker dessverre ikke over alt, selv om vi prøver vårt beste ut fra våre forutsetninger.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat