Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Opprinnelig lagt inn av Annne, her.
Paris, håper du ser lysere på livet snart! Noe spesielt som er galt?
Selv er jeg litt demotivert akkurat nå, kjenner jeg.. Har ikke gått ned et gram på lenge, og etter den hyttetursprekken er jeg fortsatt ett kilo over det jeg var.. Men jeg merker at nå som jeg er over eksamensperioden så spiser jeg sjeldnere.. Blir fort så man spiser bare fordi man kjeder seg og vil ha pause når eksamen nærmer seg.. Og så er det jo ikke så nøye med lunsjtid og middagstid og sånt i ferien, så da er det lettere å bare spise når man er sulten. Men pokker altså, nå skal jeg snart til Frankrike og magen er ikke flat Bare en uke igjen.
Mange som har ferie eller?
Jeg har heller ikke gått noe ned i det siste - men nå har en kg løsnet igjen... Jeg også ønsker meg flat mage til ferien Utsetter ferien til magen er flat hehe
Ferie fra midten av juli!
Nå er jeg litt glad akkurat nå da - fordi jeg er over halvveis idag Gratulerer til meg selv - trodde aldri jeg skulle komme hit :s Men men...
Har en følelse at jeg ikke kommer til å gå ned så mye i ferien - men skal gjøre mitt beste. Er matlei og orker nesten ikke lage meg mat...
Livet er kjipt fordi det skjer så mye "på siden" - men jeg skal ikke klage! Tror kanskje "stresset" ved eksamenene dine gjør at du ikke går så mye ned? Eller? Jeg opplever ihvertfall at kroppen har problemer med å gå ned når jeg er "stresset" - dvs jeg har det ikke så bra i disse dager.

|