Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-11, 23:37   #57
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

Selv om jeg synes det var en litt spesiell måte å begynne med innlegg på forumet så synes jeg ikke noen fortjener å bli latterliggjort på en slik måte.
Men det som vel skuffet meg mest var da jeg så at til og med en av moderatorene var med på latterliggjøringen

Altså, unnskyld meg. Men ettersom jeg er den eneste moderatoren som har deltatt i denne omtalte tråden, så vil jeg vennligst at du forteller meg hvor og på hvilken måte jeg har latterliggjort noen. Jeg synes at denne diskusjonen begynner å gå litt over stokk og stein.
Ja! Det er ugreit å trakkasere og gå til personangrep, nei, det er ikke nødvendig å være flåsete og komme med litt teite morsomheter. Men hvor hårsåre skal vi egentlig være? Og hvems baromerter skal vi stille oss etter? Dette er første gang på mine fire år som moderator at jeg har fått så mye som et hint om at jobben jeg gjør, på helt frivillig basis, ikke er tilfredsstillende for enkelte, og da ønsker jeg så klart å vite hvorfor.
Men det rare er at ingen, ikke én person har innrapportert noe.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat