Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 07:23   #65
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Likeverd? Respekt?

Sitat:

Dette er på alle måter et konstruktivt svar til TS, akkurat det som ble etterlyst av hun som startet denne debatten i utgangspunktet.

Kan bare tiltre denne.

Denne tråden blir bare mer og mer absurd i mine øyne. Hvis det er på sin plass med moralsk indignasjon over Photobscura sin kommentar i karbetråden, eller for den sakens skyld over Frøy sin kommentar i denne tråden, så forstår jeg fint lite av forumetikette og folkeskikk. Helt uten å mene å henge uten noen som helst, føler jeg at denne diskusjonen grenser til det selvhøytidlige og humørløse.

Sitat:

Jeg leser også at du får god støtte av flere medlemmer som "henger" meg ut fordi jeg kritiserer her om den aktuelle tråden. Blodig urettferdig er det visst.

Dersom dine kommentarer er konstruktiv kritikk, hvordan i all verden kan Frøy sin kommentar defineres som uthenging? Jeg beklager at jeg spør, men det går virkelig langt over min fatteevne. Her virker det som om en hver mening som måtte avvike fra de som mener at TS ble uthengt i karbetråden i seg selv er ufin, uansett hvordan man formulerer seg.

Sitat:

PS: jeg har faktisk meldt inn tråder, men dere har ikke gjort noe med det for det er jo i orden å slenge med leppa. Så ikke si at det ikke er innmeldt tråder for det er ikke sant!!!!!

Nå siktet vel Photobscura til at karbetråden ikke var innmeldt. Ikke at det aldri er blitt meldt inn tråder i det hele tatt.