Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 10:20   #66
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Likeverd? Respekt?

Vi som lever lavkarbo spiser mye egg, og godt er det, for man burde tydeligvis øve seg på å gå på eggeskall her

Helt ærlig, så synes jeg dette er storm i et vannglass. Noen er veldig hårsåre, andre er røffere i kantene, og atter andre bryr seg ikke så mye om hva fremmede på et forum måtte mene om dem. Vi er forskjellige. Men en ting er sikkert, og det er at om man skal oppholde seg på et nettforum, må man tåle at folk er nettopp forskjellige. En kan ikke skvise alle inn i samme mal. (Tenk så kjedelig det hadde vært!).

Jeg har vært medlem her inne i 6 år (med forskjellig brukernavn), og har aldri opplevd noe av de som trekkes fram her. Verken mot meg personlig eller mot andre. Det er tydelig at vi leser med ulike briller.
Tvert i mot, så opplever jeg at mange er ivrige med å gi støtte, råd, veiledning og hjelp, selv når det samme spørsmålet kommer for `nte gang. Det kaller jeg service, forståelse og tålmodighet!

Om man mener at dette forumet er for røft, og sletter seg av den grunn, tror jeg man bør holde seg til VG og Dagbladet på nett. Da slipper man debattere.

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat