Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 13:42   #92
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Likeverd? Respekt?

Vil først og fremst skrive under på Furines oppfordring om å bruke rapporteringsfunksjonen her inne. Det er et stort forum, og vi har ikke sjans til å rekke over alt, og private meldinger er nettop det, private, og vi får ikke sett dem.

Du etterlyser at man skal tenke gjennom holdningene man gir uttrykk for gjennom kommentarene sine, og slik jeg ser det gjør de aller fleste det før man poster. Dette er faktisk et veldig snilt forum. Noen ganger blir det heftige diskusjoner og tonen kan bli krass, men jeg syns selv at det er langt mellom personangrep og hetsing. Og slike tråder blir reagert på, enten med en oppfordring om å være saklig eller ved at de stenges dersom det går over alle støvleskaft (eller det heter kanskje kosteskaft når jeg teker meg om ) Jeg har nå lest gjennom den tråden som du nevner og trodde selv at TS var et forumtroll basert på tittel og innhold. Så etterhvert at dette var feil og at TS selv kom inn og beklaget seg, men også selv holdt en spøkefull tone. Jeg oppfattet ikke dette som hån i det hele tatt, men en tråd med en gjennomgående humoristisk tone. Kanskje du også skal tenke litt gjennom holdningen din før du poster innlegg? Jeg oppfatter tonen din som svært nedlatende. Det viser vel bare hvor totalt ulikt perspektiv man kan ha på ting.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat