Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 14:59   #103
Vidundra
Medlem

Vidundra sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Re: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Du kaller oss bøller. Jeg blir faktisk usikker på mitt eget moralske kompass når noen så hardnakket påståelig sier at jeg er slem. Heldigvis får jeg støtte for at jeg IKKE er det. Jeg prøvde å være ydmyk, det virket tydeligvis bare som bensin på bålet. Jeg synes du mangler selvinnsikt, Vidundra. Du beskylder andre for å bruke sarkasme og hersketeknikker, men den som jeg ser faktisk bruke det her er deg. Du gjør deg selv til et offer. Jeg har ikke villet si dette før, fordi jeg oppfatter at du er svært lukket for andres oppfatninger, og svært, svært hårsår. Men nå er det nok. Jeg står opp for meg selv. Jeg er ingen bølle. Jeg ser ikke at du har bidratt til å skape et bedre forum - tvert imot.

Jeg sier at enkelte er bøller. Dette gjelder ikke alle. Det er selvsagt synd dersom selv de som ikke har vært generøse med hånlige kommentarer føler seg truffet av dette, men det har de altså ingen grunn til, deg inkludert. Jeg har nettopp sett gjennom hele denne tråden, og ikke en eneste gang har jeg kalt deg en bølle eller noe annet tilsvarende. Det er trist at du har fått dette inntrykket, selv om jeg ikke forstår hvor det kommer fra. Det er også trist at du synes jeg bruker sarkasme og hersketeknikker, når jeg for det aller meste (ingen er perfekte) prøver å bare svare på kommentarer og spørsmål rettet mot meg og forklare hva jeg mener. Kan hende har jeg i løpet av trådens utvikling blitt flink til å tolke ting i en mer negativ retning, men det er jeg i så fall slettes ikke alene om.

Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat