Tråd: Sjampotips?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 17:29   #35
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sjampotips?

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ja, dei er ganske festlege også, det står blant anna at ein skal massere inn sjampoen medan ein drøymer om sin neste ferie, og gjerne synge når ein skyljer ut!

Åå, nesten god nok grunn bare det for å kjøpe den sjampoen!

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Som noen andre i tråden liker jeg Kerastase, John Masters Organics og Pureology- to sistnevnte seriene er som nevnt organiske og ikke testet på dyr. Hvilken sjampo du velger kommer an på hårtypen din, at håret ditt veksler mellom tørt og fett høres ut som det ikke er i balanse.

Ang. K-pak-hårkuren fra Joico som også er nevnt, er den vanlige som anbefales oftes, reconstructor-kuren, en proteinkur som IKKE gir fukt. Dette er den som har vunnet priser år på år, dette er fuktighethskuren i samme serie. Hvis du ikke har farged, skadet hår, trenger du nok ikke protienkur, og jeg vil heller anbefale en fuktighetskur, som denne, eller en kur som gir både protein og fukt, denne. Ikke tilfør protein uten å tilføre fukt etterpå!

Håret mitt, som det meste annet ved meg, er nok ikke i balanse, nei. Men jeg jobber med saken, lavkarbo og alt det der vettu. Takk for info om proteinkur og slikt, var ikke klar over det. Noterer meg at enda en liker merkene du nevnte. Det gir en ekstra liten trygghet når flere foreslår samme merke. Takk, takk.