Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 17:41   #109
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Tilgi meg at jeg trekker opp denne igjen, men det hadde gått meg hus forbi at TS hadde svart igjen.

Opprinnelig lagt inn av sugar daddy, her.

Takk for alle svar. Egentlig litt morsomt å se at min lille irritasjon rundt ett ord skapte så mye følelser. Vet jeg ikke kan forandre verden til å tenke slik som meg Hadde ingen illusjon om det i utgangspunktet.
Uansett har jeg altid trodd på det å si det man mener, på tross av at det kan være kontroversielt. Selvfølgelig da på en høflig måte.

Siden det er ytringsfrihet respekterer jeg alle svarene (selv de sinte) jeg fikk

Jeg ser i ettertid at overskriften kunne virke litt vell krass. Men må inrømme jeg i øyeblikket var litt grepet av emosjoner jeg også :P

Og ja jeg vet jeg har masse språkfeil, da jeg sliter med milde skrivevansker. Men tråden handlet om et ord. Karber. Smak på det ordet. Kaaarrrrber.

Kudos fra meg for avslappet og selvreflekterende holdning! Og velkommen skal du være, lavkarbohydrat eller lavkarbo


Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Hihi, snakk om storm i et vannglass

Til TS, glad du har humoristisk sans og ikke lar deg avskrekke av enkeltes (mine også) morsomheter. Og det er bedre å smake på ordet kaaarrrrrrber, enn de virkelige karbene

(Daske seg selv på lanken med våt bussbillett for forsøk på humor igjen)

nemlig!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat