Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 17:46   #110
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Følte meg truffet av kommentaren til Cherry Jeg hadde i utgangspunkt ikke tenkt å skrive noe mer i noen av trådene, men må svare på denne her syns jeg.

Det er vel en grunn til at prikkene er der. Om en skal i alle tråder skrive kommentar på alle innlegg man syns er gode eller dårlige, så blir det mye sånt.. Jeg gir ikke grønne prikker for å gjemme meg bak dem i det skjulte. Jeg var enig i et av Cherry sine innlegg og ga henne en grønn prikk og kommentar, og den står jeg for.. Jeg skrev vel noe sånt som at syns Cherry virker normal og oppegående og at man ikke sitter her kun for å bli venninner og smiske med hverandre istedet for å være ærlige. Og det står jeg for..

Humor er viktig og jeg ser ingen hetsing eller mobbing i den nevnte tråden... Jeg var den som svarte først på tråden hans, og la kanskje lista for fjasinga. Men jeg står for det jeg skrev til han og syns ikke jeg var på noen måte ufin.

Joda, takk for prikken, men var ikke akkurat det jeg tenkte på da jeg skrev dette

Jeg tenkte mer på at om dere som gir TS grønne prikker kunne vise deres støtte også offentlig, så hadde det gitt tråden en bredere vinkling. Akkurat nå så virker det som om det er TS mot røkla liksom, og selv om jeg egentlig er enig i hovedbudskapet til TS, så syns jeg akkurat den tråden ikke var noe å kalle "hets" eller "mobbing". Ære være henne for å faktisk stå opp for det hun mener i en tråd med over hundre innlegg i. Fantastisk gjort.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat