Sv: Likeverd? Respekt?
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Joda, takk for prikken, men var ikke akkurat det jeg tenkte på da jeg skrev dette
Jeg tenkte mer på at om dere som gir TS grønne prikker kunne vise deres støtte også offentlig, så hadde det gitt tråden en bredere vinkling. Akkurat nå så virker det som om det er TS mot røkla liksom, og selv om jeg egentlig er enig i hovedbudskapet til TS, så syns jeg akkurat den tråden ikke var noe å kalle "hets" eller "mobbing". Ære være henne for å faktisk stå opp for det hun mener i en tråd med over hundre innlegg i. Fantastisk gjort.
Jeg har tenkt det samme, men samtidig, og nå snakker jeg generelt: Det er ikke alle som har lyst til å ha like høy profil, og det kan jeg forstå. Det sitter mennesker med følelser bak PC'ene sine og bare leser, også. Noen kan ha behov for å uttrykke seg uten å orke å ta støyten eller klare å formulere seg. Og noen har venner her inne de er uenige med i dette og har kanskje ikke lyst til å markere det så sterkt. Den kjenner jeg litt på selv, det stikker litt når man er veldig uenig med noen man liker godt og man føler man sårer dem ved å si det man selv synes er riktig.
Og nei, kommentaren din var ikke så ille i mine øyne 
Det får bli siste ord i denne debatten fra meg.
Sist redigert av Huldr : 27-06-11 kl 21:53.
|