Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her. Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!! Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta
Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.
Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!! Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta
Synes du har vært kjempeflink. Og så utrolig søt du var! Stå på videre, alt du gjør for kroppen din er kjempesunt.