Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 18:44   #114
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Likeverd? Respekt?

Oi, her har det skjedd en del. Jeg må si at det har tatt en mer konstruktiv vending etterhvert. Det er bra. Jeg tror ikke tråden behøver å stenges.

Dette må jeg derimot få svare på:

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

Jeg leser her at du blir sinna når du får kritikk. ok det er greit at du blir, jeg står likevel med det jeg skrev. jeg ble lei da jeg så at en moderator skrev i tråden og tillot at det ble vitset om trådstarters innlegg. og så vidt jeg husker, (finner ikke tråden da søkefunksjonen er dårlig), så vitset du om ordbruk i tråden som jeg antok var en fortsettelse av vitsingen av trådstarters innleggg som allerede hadde pågått lenge.

Jeg leser også at du får god støtte av flere medlemmer som "henger" meg ut fordi jeg kritiserer her om den aktuelle tråden. Blodig urettferdig er det visst.

Jeg har selv vært moderator på ett forum og jeg ville aldri tillatt det som blir tillatt her. Så får du heller ta til deg støtten du får her fra dem som liker ett forum der man kan slenge med leppa.

PS: jeg har faktisk meldt inn tråder, men dere har ikke gjort noe med det for det er jo i orden å slenge med leppa. Så ikke si at det ikke er innmeldt tråder for det er ikke sant!!!!!

Jeg ber herved om å bli slettet som medlem for jeg er helt oppgitt over måten dere vil ha forumet på, det støtter i alle fall ikke jeg!

Jeg skal prøve å si dette så konkret som mulig.
Du gjør en del antagelser her som avviker i hvert fall fra min virkelighet. Jeg står med like stor rett som andre til å reagere når det blir gjort vurderinger av både meg som person og moderator, og jeg mener selv jeg gjorde det i rolige, enn strenge ordlag. Jeg har sagt det mange ganger før, men sier det igjen; jeg vurderte ikke det som ble skrevet i tråden det er snakk om som hån eller mobbing. Ja, flere av kommentarene var unødvendige, og jeg har heller aldri påstått annet enn at jeg er enig i at TS i denne tråden har noen gode og viktige poenger, men JEG vurderte aldri responsen i denne omtalte tråden som såpass alvorlige at noen reprimande var nødvendig. Jeg kom også inn i tråden noe sent. Å påstå at jeg har latterliggjort noen tyder på at noen ikke virkelig har lest hva jeg skrev. I beste fall latterliggjorde jeg meg selv. Jeg har lov til å ha humor selv om jeg er moderator, så får den enkelte vurdere om den er god eller dårlig, og som før sagt er jeg også her som privatperson. Det er mitt privilegium som et menneske som gjør en jobb for forumet helt på frivillig basis.
At folk støtter meg skal jeg selvfølgelig ikke si annet enn at jeg setter pris på. Men som du, står jeg ett hundre prosent for det jeg skriver her inne, og jeg lar sjelden mange ord falle uten at jeg har tenkt meg om både en og to ganger. Men de som har gitt meg støtte har gjort det på helt eget initiativ uten at jeg har gått inn aktivt for å med overlegg få meg noen heiagjeng.

Og, bare for å plukke litt på akkurat det med rapportering: Du har, så vidt jeg kan se (jeg har for ordens skyld lett gjennom innrapporteringer) sett én tråd rapportert fra deg, og der gikk det inn en moderator og ba om en vennligere tone. Tråden døde ut kort tid etter.

Om du virkelig ønsker å slette deg, hvilket jeg synes er trist, så står du selvfølgelig fritt til det. Send meg, eller en annen moderator en PM, så tar vi det videre til admin, og kontoen din vil bli slettet.

*

Sånn ellers må jeg si jeg har svettet litt med dette, for jeg ønsker så klart å uttrykke meg klart og uten misforståelser. Jeg gjør hele tiden mitt ytterste for å lodde forummentaliteten og legge meg så godt i midten jeg kan, for å kunne kunne bevare en best mulig balanse mellom alle de forskjellig individene som er her, med sine grader av følseomhet og spisse albuer.
Jeg håper ingen tror at vi som modererer forumet her ikke tar brukerne på alvor, vi er selv brukere, og vi har også en gang vært nye medlemmer her inne. Men vi må faktisk sette en slags standard som på best mulig måte imøtekommer flest mulig. På den måten kan vi ikke ta lag med noen av ytterpunktene, eller lag på noen måte når det kommer til atmosfæren vi ønsker.
Men dette forumet er også brukerstyrt, og selv om jeg, eller administrasjonen forøvrig ikke ser på det som direkte nødvendig å slå ned på en hver sleivete kommentar, så har dere også et ansvar når det kommer til tonen her inne. Tenk dere gjerne om før dere poster et svar. Det er lov å være morsom, det er lov å "kakle" (som Mofe så godt sa det ) litt. Vi er jo tross alt personligheter ved siden av vårt felles ønske om en bedre helse, og mange av oss blir godt kjent. Like mye som man kan kjenne litt på om det man vil poste virkelig er nødvendig, så skal man også få lov til å være såpass trygg og uformell at man ikke føler man må veie et hvert ord i gull i redsel for at noen skal ta anstøt.

Dette blir mitt siste ord i denne saken. Jeg håper vi kan avrunde dette ganske snart.

Ha en fin mandag videre!
-Photobscura, moderator og privatperson.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat