Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 19:25   #1
VK-Tutta kutter karbs
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 42
VK-Tutta kutter karbs er på en erverdig vei

Forhåpentlig startklar - har jeg kontrollen?

Etter at det nå har stoppa fullstendig over lengre tid med lavkalori og fettfri, så har jeg nå med skrekkblandet fryd bestemt meg for ketolyse. Har lukta på lavkarbo tidligere (har jo vært medlem lenge), og selv om jeg ikke liker tanken på å ikke kunne spise hva jeg vil, så orker jeg ikke overvekten lengre. Jeg vil tilbake til før-svangerskapvekt

Min sjekkliste:

- jeg har oppdaget diett.no (takk og pris) og er klar for å registrere. Mellom 15 og 20 karber til dagen.

- jeg har lavkarbobrød i ovnen, og skal mekke Ziggys polarbrød til fryseren etterpå. Ridderost og Norzola er på plass (fett pålegg, var tanken)

- egg er det nok av, og litt fløte og sånn til omelett.

- stiks er i hus

- salatingredienser inkl oliven, feta, gulost, skinke, avocado osv er klar.

- kyllingfilet og brokkoli til middag

- SMØRET er klar i kjøleskapet

- hodet er klar for omstilling

Er sikkert mer også. Men da har jeg litt kontroll? Sant? Si ja

MEN, så leste jeg at han ketolysemannen skrev at kuren var den billigste på markedet, og at på nettsiden hans kunne man kjøpe et man trengte. Så lurer jeg på, er det noe jeg trenger som jeg ikke har kjøpt?

Jeg skjønner jo at man kan kjøpe diverse mikser for å kunne variere kostholdet senere, men nå i starten, er det noe jeg MÅ ha?

Takk for hjelp

VK-Tutta kutter karbs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse forhåpentligvis Svar med sitat