Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 20:00   #117
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Dette er da en underholdende tråd, - er det ikke ? Jeg synes det er flott å høre andres oppfatninger om ord, språk, slang og språkutvikling. Jeg oppfattet absolutt ikke trådstarter (jeg liker overhoooodet ikke forkortelser, - bortsett fra kh, dah ) som provoserende i det hele tatt. En ytring om ordet 'karber' - som jeg forøvrig anser som er vederstyggelighet. Ordet, altså. Ikke ytringen.)

Men der har dere MEG, da, liksom. Og joda, - nå er det sikkert mange som reagerer på mine mange o'er i 'overhodet' og h'en i 'da. Og min muntlighet i det unødvendige ordet 'liksom'

Men æ'kke det greit, 'a ???

Jooooo ! Vi vil 'diskutere' språk også her inne, vil vi ikke ? Og eventuelt dekkdimensjoner, - for de som ønsker det.

Jada. Jeg vet at jeg har altfor mange tankestreker, - men jeg liker det !

Takk for et flott forum ! ( - og klem til trådstarter - )

Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 27-06-11 kl 21:55.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat