Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 21:56   #22
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av okie, her.

vil tru at en vil kaste opp og nesten besvime om en presser seg hardt, lite eller mye karbo. Høres ikke ut som en pt jeg ville hatt

det skjedde meg under forrige trening med pt, jeg holdt på å kaste opp og hadde svarte prikker som danset forann øynene. Jeg kjørte egentlig ikke så hardt på og lå helt normalt i pulsområde, men det er visstnok noe med den øvelsen som lett gjør folk kvalm i følge pt. Ellers er han bare verden best som pusher meg til å yte det lille ekstra men han går aldri over streken . Men du har helt rett hadde han kjørt sånn hver gang hadde han fått en fot i rævva (kanskje ti også), det er jo en tjeneste som jeg betaler mye penger for og da forventer jeg respekt og at han hører på meg.

de hadde satt seg litt inn i det og lest litt på internett. Jeg har samlet noen gode url'r å vise de også. Syns det er ålreit at de er villig til å skjønne litt mer selv om de ikke er enig og gir en del pes likevel men jeg gjør som jeg vet er best for meg da..[

nå er jeg heldig for hverken pt eller min kjære gir meg pes, de er bare generelt interesserte. Interesse for kostholdet mitt var faktisk innfallsporten til vår flørt som nå er blitt et forhold og gir han meg pes, gir jeg han pes for at han spiser mye ris også klager på at han ikke får flat mage. Hehehe, men jeg gjør som jeg vil og jeg gjør det jeg mener er best for meg og treningssenteret har nå ingenting med å gjøre hvordan jeg spiser.

...

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat