Opprinnelig lagt inn av bente1, her. Uff, kjære RikkemOr, det høres ikke ut som en god dag, nei. Sender deg en kjempestor trøsteog masse Jeg håpe du uansett passet på å kose deg skikkelig med det du spiste og drakk -Og ja, så er det bare opp på hesten igjen ja! Ja, vet at hvis jeg ikke spiser helt riktig, så vil det få konsekvenser, men skal i alle fall holde meg i ketose. Følte meg bae så lei at jeg var redd for en sprekk hvis jeg ikke slakket litt av. Forhåpentligvis går det over igjen hvis jeg tillater meg litt mer noen dager Skal prøve den restauranten en dag, bor i Stavanger jeg
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Uff, kjære RikkemOr, det høres ikke ut som en god dag, nei. Sender deg en kjempestor trøsteog masse Jeg håpe du uansett passet på å kose deg skikkelig med det du spiste og drakk -Og ja, så er det bare opp på hesten igjen ja! Ja, vet at hvis jeg ikke spiser helt riktig, så vil det få konsekvenser, men skal i alle fall holde meg i ketose. Følte meg bae så lei at jeg var redd for en sprekk hvis jeg ikke slakket litt av. Forhåpentligvis går det over igjen hvis jeg tillater meg litt mer noen dager Skal prøve den restauranten en dag, bor i Stavanger jeg
Åååh, ja da må du smake på den salaten Nei, ingen god dag.. Men imorgen er en ny dag