Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-11, 23:40   #1142
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Bruker du grønn te fordi det er sunt, bestemamma ? Jeg fikk en pose grønn te av en pakistansk kursdeltaker, men jeg syns den var så bitter . . .

Det skal jo være så veldig bra å drikke det når man slanker seg har jeg latt meg fortelle . . .

Først kjøpte jeg grønn og hvit te fordi jeg ikke vil ha misfargede tenner, men nå har jeg oppdaget at de er vanndrivende (ikke tennene ) og jeg har begynt å gå ytterligere ned i vekt. Om vektnedgangen skyldes at jeg har gitt kroppen en hvilepause med masse mat i et par måneder, eller om det er teen kombinert med kcalreduksjon skal jeg ikke ha sagt for sikkert, men nå må jeg snart oppdatere tickeren min...har satt nye minstenoteringer tre ganger allerede.....
Forrige gang jeg prøvde på kcalreduksjon gikk helt galt...da gikk jeg opp

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat