Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-11, 11:33   #1490
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Dagens snikveiing avslørte at vekta er den samme som for nesten en uke siden. Er vanskelig å planlegge nok sånn at jeg får i meg nok fett nå som jeg har merkelige arbeidstider fra dag til dag, og bruker halve dagen på pendling. I dag skal jeg ut å kjøpe cocosa så jeg har med til tyrkia. Der nede skal jeg hvertfall klare meg!
Har lovt meg EN utskeielse - og det er når kjæresten kommer ned den tredje uka jeg er der. Da skal vi på en bestemt restaurant og spise kebab - og denne bestemte kebaben serveres på en restaurant med hvit duk og smaker nesten likt som gatekjøkkenkebaben her i byen jeg bor - kebabtallerken med pommes. (Har så langt ikke smakt noen lignende noe sted å landet - og dette er laaangt unna bislettkebab! MYE bedre!)
Spiste "min" kebab i går - i pita og droppa pitaen. Nammis! Herlig å kunne kose seg litt uten å bli kvalm eller oppblåst. Får sjekke med stix i kveld, men tror ikke jeg falt ut av ketose av det heller

Har skrevet handleliste med mandelmel, kokosmel og cocosa. Leste at cocosa skal funke på solbrent hud også - perfekt! Nå skal det hvertfall ikke stå på mulighetene når jeg skal bestemme hva jeg skal spise!
Skal jobbe der nede, og istedet for å satse på restauranter, så kan jeg ha med meg lavkarbomatpakke (i 40 pluss. trenger ikke mikro for å varme opp igjen pizzaen )

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat