Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her. Jess jenter, da er kurset vel bestått og jeg sitter på Sola og slapper av med pc foran meg og musikk på øra Det er jo helt greit, selv om jeg jo kunne ønske at flyet gikk litt tidligere enn 17:15 siden jeg har en del å styre med hjemme før jeg skal avgårde igjen... Men, men.. Ingenting å gjøre noe med, så er vel bare å slappe av og nyte tia så godt som mulig Har akkurat spist en burger med ost og bacon uten brød og med salat ved siden av istedetfor pommes frites, ja og med aioli ved siden av da Smakte det=) Kjeder meg allerede jeg.. Heheh, off=) Meeen, på denne tiden imorgen er jeg i Tyrkia Det er så villt hvor fort det har gått asså.. Kan nesten ikke skjønne det liksom..
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jess jenter, da er kurset vel bestått og jeg sitter på Sola og slapper av med pc foran meg og musikk på øra Det er jo helt greit, selv om jeg jo kunne ønske at flyet gikk litt tidligere enn 17:15 siden jeg har en del å styre med hjemme før jeg skal avgårde igjen... Men, men.. Ingenting å gjøre noe med, så er vel bare å slappe av og nyte tia så godt som mulig Har akkurat spist en burger med ost og bacon uten brød og med salat ved siden av istedetfor pommes frites, ja og med aioli ved siden av da Smakte det=) Kjeder meg allerede jeg.. Heheh, off=) Meeen, på denne tiden imorgen er jeg i Tyrkia Det er så villt hvor fort det har gått asså.. Kan nesten ikke skjønne det liksom..
Gratulerer mde bestått kurs Godt å høre at du er inne i det igjen med maten. Masse lykke til med pakking og ordning