Sv: Oi, han var stor, han hadde stor mage!
Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.
Heh rart å se at alle tar utgangspunkt i at 3åringen min er en gutt... Men hun er jente altså... Ikke at det har noen betydning... Hun er netopp blitt 3 og har bedre språk enn forstand... Ser ut som hun er knapt 2, men sier alt hun tenker på der og da... Og har ikke antenner på det området... Jeg sa at det ikke er fint å si det og at han blir lei seg når du sier sånn, som jeg har gjort alle de gangene hun spør folk om de har baby i magen... Og sier du har stor mage til de med helt flate mager bare for de har større kropp og mage enn hun... Hun har også spurt folk om hun kan se puppå deres...
Håper det bedrer seg med tiden.. Sukk
Interessant ja, at vi alle trodde det var en gutt!
Det er litt vanskelig med barn som har så godt språk men ikke forstår. Men at det bedrer seg, det kan du være trygg på.
Synes det er helt naturlig å ville se puppene til folk hvorfor ikke?
Snuppa mi er snart 2 år og kan finne på å stirre måpende på svarte mennesker, virkelig stirre! Men for henne er det jo ikke snakk om å være slem eller noe, det er jo bare helt naturlig for henne. Selv om vi bor på en plass som er veldig flerkulturell omgås hun jo mest med hvite, så da blir det noe annerledes for henne, som jeg tror hun fasineres av. Antenner får de tidsnok.
|