Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Hei. Slenger meg med her jeg også Kunne godt tenkt meg å gå ned 15 kg jeg altså, men tror kanskje det er mer realistisk å prøve på å gå ned 10 kg så får vi se. Har slitt veldig lenge med å klare dette, men det skjærer seg hver gang jeg prøver. Likevel vil jeg ikke gi opp helt enda!!
Akkurat nå er jeg ikke i ketose, lever vel ganske variabelt for dagen. Men prøver å begrense meg til å ikke spise mer enn grensa på 150 karbohydrater for dagen. Jeg teller ikke, men har det sånn noenlunde i fingrene. Den eneste utfordringen i dette ligger i at jeg ikke bestandig bruker kvoten min til det som er mest sunne karbohydrater da. Men jeg har tatt et bevisst valg på at jeg skal faktisk unne meg litt kake i barndåp til helga, og is i sommer. Så får vi se hva sommeren bringer. Skjer det ingen verdens ting, skal jeg prøve å gå over til ketosekosthold igjen til høsten. Gjorde det et par uker første halvdelen av juni, men ble til slutt så "syk" med diare og brekninger at jeg valgte å kutte det ut. Håper egentlig det ikke var ketosen som førte til dette da så derfor tenker jeg å prøve igjen til høsten når ferien er over og is-behovet ikke er så stort lenger Men akkurat nå er det karboredusert kosthold som gjelder.
Uansett, jeg ønsker alle lykke til. Vet ikke om alle veier seg på onsdager her nå,men jeg får ta en liten status i morgen selv om min faste veiedag vil bli på fredager framover av praktiske årsaker.
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|