Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 00:31   #8
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Føler at jeg trenger skikkelig konstruktiv tilbakemelding her ... Er så usikker

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Ja det er jo det jeg også har tenkt..., men skjønner kke helt hvordan jeg skal klare meg med mindre...
De er jo en vesentlig del av methetsfølelsen min. Om jeg skal bytte dem ut med grønnsaker vil det ikke gi samme metthetsfølelse, og å få i meg mer fett uten at det skal komme fra meieriprodukter fatter jeg ikke....

Stek maten i litt ekstra smør. Ikke fullt så mye karber i smøret som i fløte. Spis litt ekstra fett kjøtt, få med deg fettranden på koteletten. (bah, klarer det ikke selv.. ) Bacon er det jo mye fett på. Lag en feit saus, f.eks. bernaise. Ha olje over salaten, spis litt ekstra ost, gjerne fetaost, og bruk oljen fra den til dressing. Evt. kan du innta litt cocosa (kokosfett) hver dag, det gjør jeg i perioder hvor jeg sliter med å få i meg nok fett.