Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 06:30   #2
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Db tester "ekstremkurer, deriblant lchf

Med unntak av Frölich sin kunnskapsløse uttalelse merker jeg at jeg ikke ble noe provosert av denne artikkelen. Selvfølgelig er det tullete å tro at man kan si noenting som helst om noen diett etter bare en uke, men jeg synes det fremgår ganske greit av artikkelen at det ikke er så alvorlig ment. Det er vel heller ment som et mer humoristisk skråblikk på kostholdsfokuset.

LCHF hører ikke med i samme kategori som babymatkuren og hvitvinskuren, og jeg mener selvfølgelig at det blir feil å kalle LCHF en "ekstremdiett", men nå får LCHF mye oppmerksomhet i media, så sånn sett er det helt greit at den får plass i en sånn useriøs skråblikkartikkel om ulike dietter. Jeg tenker at vi lavkarbere ikke må bli helt humørløse heller.

Leser man hele artikkelen får også de andre diettene mye mer pepper enn LCHF. Han som tester LCHF og hun som tester detox (som også innebar lavkarbokost) er de eneste som ikke slakter diettene sine.

(Men jeg ser at artikkelen kan leses/tolkes på flere måter. Kanskje er det bare jeg som har ekstra lang lunte i dag. )

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

Sist redigert av trillian78 : 29-06-11 kl 06:35.
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat