Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 11:52   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk? Hjelp!

Jeg hadde BMI på 31,5(ca som du er nå) og kom ikke til vurdering offentlig en gang!
Valgte å ta det privat og på Fornebuklinikken så kirurgen på hele meg og sa at det ike var noe problem. Jeg var jo så velproporsjonert ellers og den hengebuken skjønte han var både ille og svært plagsom.
Fikk beskjed om å gå ned så mye jeg klart på de 3 månedene jeg valgte å vente(sommerferie etc). Gikk ned ca 5kg og ble operert med en BMI på 29.8
Har lagt på meg MYE i etterkant, men magen henger ikke lengre, den strutter!
Kirurgen sa at den nye huden ikke var ødelagt av svangerskap og strekkmerker og ville trekke seg en del sammen igjen om jeg gikk opp og ned i vekt. Håper han har rett, for jeg står på venteliste til GBP og SKAL ned i vekt igjen!