Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 12:18   #8567
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Ojoj, her kommer det smarte tanker på løpende bånd! Noen ganger tenker jeg ikke på å google. Litt urutinert av meg egentlig, jeg pleier å være flink til det. Men fint at noen andre overtar tenkinga innimellom.

Så egentlig litt kjekt ut med sånn manuell sak. Jeg har vært innom tanken å kjøpe en sånn Magic Bullet, den kan jo knuse is, men det er jo mye lettere å få tak i en sånn du linker til. Si gjerne ifra om du kjøper den og hva du så synes om den. Så bruker jeg hammern sålenge.

Hehe Jeg tenkte jo litt for min egen del også, så null stress (og en unnskyldning for ikke å legge seg ) Skal rapportere om jeg kjøper en slik en ja

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Jeg kjøpte nylig en Kenwood Smoothie2Go, og elsker den. Lager meg smoothie hver morgen Den koster bare 400 kr, tar isbiter og frosne bær, og kommer med to halvliters mugger. Eneste er vel at den må vaskes opp for hånd, men jeg har jo ikke oppvaskmaskin allikevel sa

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har en sånn isknuser og den fungerer utmerket. Det går faktisk rimelig raskt og male opp is til flere drinker. Jeg har ikke kjøpt min på CO men den ser akkurat lik ut, så jeg regner med at det er tilnærmet den samme. Kan altså anbefales.

Takk & takk, begge to!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt