Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 15:00   #6
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bukplastikk? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg hadde BMI på 31,5(ca som du er nå) og kom ikke til vurdering offentlig en gang!
Valgte å ta det privat og på Fornebuklinikken så kirurgen på hele meg og sa at det ike var noe problem. Jeg var jo så velproporsjonert ellers og den hengebuken skjønte han var både ille og svært plagsom.
Fikk beskjed om å gå ned så mye jeg klart på de 3 månedene jeg valgte å vente(sommerferie etc). Gikk ned ca 5kg og ble operert med en BMI på 29.8
Har lagt på meg MYE i etterkant, men magen henger ikke lengre, den strutter!
Kirurgen sa at den nye huden ikke var ødelagt av svangerskap og strekkmerker og ville trekke seg en del sammen igjen om jeg gikk opp og ned i vekt. Håper han har rett, for jeg står på venteliste til GBP og SKAL ned i vekt igjen!

Som regel ikke et problem om man skal betale det selv, men tror kanskje ikke det hadde gått igjennom på statens regning. Men ingen regel uten unntak, hadde jo selv BMI over grensen for hva som var "tillat".
Jeg har svært lite elastikk igjen etter graviditet, så jeg får hengebuk igjen veldig fort. Skulle jeg gjort det igjen så er ikke det før jeg er normalvektig eller en vekt jeg er fornøyd med og at jeg holder meg der. BMI ca 25.

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat