Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 16:10   #19
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Db tester "ekstremkurer", deriblant lchf

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg blir litt overrasket når jeg ser at LCHF blir plassert i samme kategori som ekstremdietter.
Jeg tenker faktisk ikke over at jeg spiser LCHF, jeg spiser jo helt vanlig mat.
Den største forskjellen er at jeg spiser deilig og variert mat og ikke søppel.
Dette er for meg ingen diett, men en livstil.
Sier man for eksempel at vegeterianere går på ekstremdiett?

Jeg er enig med deg.. etter hvert så blir det bare slik at "slik mat skal jeg ikke ha". Og da er det ikke fordi jeg sikler og føler at jeg gir avkall på noe, men jeg vil rett og slett ikke ha. I dag kom en pasient med DEN kaka til oss på jobb. Jeg ble så rørt at jeg gråt en liten skvett da hun overleverte den, men jeg visste jo samtidig at jeg ikke kom til å spise av den.. fordi at jeg spiser ikke kaker! Jeg liker ikke søtt! Og slik har jeg vært lenge før jeg begynte med lavkarbo. Likte ikke søtt da jeg var unge, ei heller da jeg var ungdom, men nå som jeg er godt voksen (i allefall i år) så skal det plutselig kalles diett bare fordi jeg ikke liker søtt???