Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 19:17   #73
Tallulah
Medlem

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hobbytotning
Alder: 41
Tallulah er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Sånn blir magen min også til og begynne med. Fettet forsvinner overalt ellers først, før det begynner og ta fra magen.
Nå regner jeg med det også er pga litt ekstra slapphet i huden etter siste graviditet da, men forrige gang ble magen helt flat, så jeg satser på det igjen denne gangen.

Ellers begynner jeg virkelig og merke ketosens deilige kraft. Er proppfull av energi på tross av en ettåring som er i full vigør både dag og natt (sukk) og har fått gjort utrolig mye forefallende i dag. Og enda føler jeg meg klar til å ta fatt på all verdens drittjobber. Haha....(okei det var litt overdrevet da.)

Utrolig deilig!!

I går var jeg forresten hos legen og fikk tatt kolesterolprøver. Pappan min hadde et massivt hjerteinfarkt like før pinse, så legen hans anbefalte at pm han hadde barn, så burde de få sjekket det opp.
Trykket + fastende blodsukker var i alle fall upåklagelig. Resten får jeg vel høre om etterhvert.

Tusen takk for svar! Det høres jo logisk ut, krysser fingra for det Så det å være i ketose er etter at man har hatt noen h*lvetes dager og alt er bra de neste?

Så bra at trøkk og blodsukker var bra!