Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 20:42   #1
wonderwoman
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
wonderwoman er på en erverdig vei
Smile

Hva nå? Tilbake på karbokjøret?

La meg begynne med å si at jeg elsker lavkarbo-mat! Jeg har levd ketogent i 2 måneder nå, og har ikke savnet mel, sukker og andre karbo-verstinger i det hele tatt!
MEN aldri har jeg vært i så elendig form. Jeg orker ingenting og er deprimert. Jeg snakker om betydelig redusert livskvalitet. Jeg har ikke villet gi opp fordi jeg virkelig har trua på at det ikke er noe bra å dytte i seg alle de karbene. Og alle påstår jo at de føler seg så bra og får så mye energi etterhvert.
Vel, jeg syns 2 måneder er lenge å gå å føle seg helt for jævlig. Så i dag hadde jeg en karbo-dag. Ingen fråtsing, men en solid porsjon sushi. Det gikk noen timer, så var humøret og energien betraktelig bedre! Har til og med klippet plenen i dag!! (Jeg har lagt på sofaen i 2 måneder.)

Så hva gjør jeg nå?? Et ketogent kosthold er tydeligvis ikke noe for meg. Ikke har jeg gått ned noe heller. Jeg trenger tydeligvis karber, men har ikke tenkt meg tilbake på mel- og sukkerkjøret. Så da blir det vel noe alá Lindberg, kanskje? Må lese meg litt opp. Har også vurdert å bestille time hos Hexeberg.
Det hører med til historien at jeg var alvorlig syk for en 4 mnd siden, og at det kanskje er en årsak til at jeg ikke har gått ned. Men jeg kan ikke skjønne at det skal kunne forklare at kroppen min fungerer så dårlig uten karber.

Er det noen som har lignende erfaringer med et ketogent kosthold? Tar imot tips og råd med stor takk

wonderwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat