Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 09:10   #7
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva nå? Tilbake på karbokjøret?

Trist å høre at du er så tappet for energi, men jeg kjenner meg igjen. Jeg gikk fra ketogen kost over til mer generell, uten å følge noen spesiell diett, mer generell LCHF. Uten å være sikker ligger jeg på et sted mellom 20-30 karboer.
Ble litt vekt-stressa av å holde meg på 15 karboer.
Grønnsaker som vokser over bakken teller jeg ikke, grønnsaker er sundt, ferdig med det (bare når jeg tar en sjekk på diett.no at de er med i beregningen, men skjeldent jeg sjekker der også). Det blir ikke naturlig for meg å telle karber her, fett der, kalorier osv. Holder meg unna mat med raske karbohydrater, har godt med fett til hvert måltid og godt med grønnsaker. Tar vitaminer, tran og kalmag hver dag. Spiser når jeg er sulten og stopper når jeg er passe mett. That's it!
Energien er langt bedre enn da jeg var på ketogent kosthold, og vekten har blitt redusert med nesten 1/4 fra start i september.

Tror Hexeberg kan være noe for deg, du trenger energi.

Lykke til!

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat