Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 09:20   #1167
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Og flinke Regret ! Spise, ja. Det må man, - men er du sikkert på at du skal innføre sånne 'må'-regimer ? Funker det ikke å spise når du er sulten ?

Nei, vi er så forskjellige, og hver og en av oss må finne VÅR vei. Det kan jo ta litt tid. Hurra for deg, også !

Og hurra for meg som har gått ned 1,2 kilo denne uka. Men jeg er nok kommet til et slikt nivå som gjør at jeg går opp en kilo én uke og så ned igjen den neste, og så opp, - og ned. . . .

Time will show.

Nå drar jeg på Nordnorgetur og er tilbake neste søndag !

Hold stø kurs ! Gerd, konduktøren, er borte. Kunne du overta for henne Nnem ? Og for meg, Regret ?

TAKK ! og

Jeg må nesten innføre sånt.. testet litt i går hvor lang tid det tok før jeg ble sulten, det gikk 17 timer mellom kvelds og neste måltid og da var jeg ikke særlig sulten heller, jeg spiste middag mer fordi 'alle de andre' gjorde det. Det er jo ikke snakk om et herremåltid. Bare jeg tar en frukt eller en yoghurt til frokost så er det bra, i verste fall så kan jeg drikke grønn te for å få forbrenningen i gang, de dagene jeg absolutt ikke greier å få i meg mat.

Hurra for fin vektnedgang! Du har jo vært superflink!
God tur til nordnorge, selvsagt stepper jeg inn for deg ! Kos deg masse!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat