Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 10:40   #8601
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ooh, okei! Problemet mitt er sannsynligvis pga munntørrhet ja. Så tannlegen søker, og så får man brev i posten med svar? Er det virkelig så enkelt? Merker jeg er blitt skeptisk til alt som innebærer ordet "enkelt" og "NAV" i samme setning

Vel, tannlegen søker strengt tatt ikke. Han sier at sånn er det og derfor skal det være sånn.....
Du må ha med legeattest på hvilke medisiner du bruker fra fastlegen, pluss at det må stå at de gir munntørrhet!
Det var ikke noe problem i det hele tatt, faktisk, og jeg har sloss MYE med NAV. Husker ikke om jeg måtte legge ut eller om det gikk via tannlegen, men en regning på 2800,- ble redusert til under halvparten til slutt i hvert fall. Mange tannleger har direkte refusjon, andre ikke.
Hadde 5 hull i tennene oppe som tannlegen sa var typsike munntørrhetskader. Snakk med tannlegen din, du, så finner dere nok ut av det på billigst, enklest mulig måte!

Desverre kunne ikke siste tannlegebesøk relateres til hverken medisiner eller annet, så den regningen på 2700,- må jeg nok betale selv med min AAP!
Tilhører heldigvis sjeldenhetene at tannlegeregningen min er på over 1000,- og vår tannlege er så grei å la oss få regning med litt romslig forfallsdato!