Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
hmm jeg mener da at elvital er ett av de bedre merkene da, men det er også billig. Kanskje jeg bare er litt gjerrig her. Det er ikke et luksusmerke eller et frisørmerke, men jeg føler at elvital er god på håret mitt. Aldri prøvd noe fra frisør, så jeg skal ikke uttale meg om de.
Hvor langt er håret ditt? Jeg har prøvd å bruke mindre med all slags typer shampoo men det rekker ikke overalt rett og slett.. Så her går det mye mer. Enda mer balsam, men det er av en helt annen grunn!
Jeg brukte elvital sin leave in hårkur før, og den reparerte nesten hva som helst med håret mitt. Men over nyttår så gikk den ut av markedet og etter det har håret blitt mer og mer ødelagt. ingenting målte seg med den kuren.. føler at jeg er på evig jakt nå og har en del forskjellige kurer og balsamer stående.
Jeg har langt hår Det var ned til sånn rett over korsryggen hvertfall, nå er det litt kortere da, men ganske langt. Så vidt meg bekjent så trenger man ikke en hel masse shampo i lengdene av håret. Jeg bruker hvertfall ikke det. Bruker shampo bare i hodebunnen og i håret nærme den, også balsam bare i lengdene.
Jeg kan skrive under på at "dyr" shampo varer så mye lenger enn billigshampoer/butikkshampoer. Dessuten er det ikke så ille dyrt hvis du kjøper på nett.. Går ganske opp i opp altså.
Anbefaler Redken.. Eneste jeg er fornøyd med