Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 18:57   #18
Anitave
Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Alder: 48
Anitave er ny på veien

Sv: Bukplastikk? Hjelp!

Jeg ble ikke vurdert i Oslo en gang av det offentlige pga BMI. De ville ikke ha meg inn til konsultasjon en gang for å se på meg. Jeg tok direkte kontakt med klinikken før jeg dro til legen for å høre om bmi og de henger seg tydligvis veldig opp i bmi enkelte av dem... Etter total avisning så valgte jeg å betale selv og brukte noen mnd på å sjekke opp kirurger og fant en. For han så var Bmi kun ett tall og sa ingenting om hvordan jeg bar kg og han ville ha meg inn til time. Han var enig i meg at jeg ikke trengte gå så mye mer ned i vekt uten at det ikke ville bli pent, så for han var jeg den perfekte kandidat (bmi 27) 75 kg på 166 cm, jeg har bred og kraftig benbyggning og bærer kg greit, var bare magen som plaget meg. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Jeg hadde full bukplastikk, fettsuging av flanker og sydde magemuskler. (6 cm ruptur eller hva det heter) Og han var en av de pasientene han har hatt som han var mest fornøyd med av resulateter også og spurte om lov til å "vise meg frem" Så er synd at enkelte klinikker bare tar hensyn til bmi uten å se pasienten først. Jeg har gått ned og opp og ned 5-7 kg uten at magen har blitt verre. Når jeg går ned blir magen bare strammere og får mer midje (midjen ble mindre synlig da jeg gikk opp) men magen har hele tiden vært flat. Etter jeg begynte på lavkarbo har endelig vekten blitt stabil der jeg vil ha den på 70. Kan gå 5 kg til, men vet ikke om det er så lurt, blir så tynn i ansiktet, går ikke ned der jeg vil gå ned, hehehe.. Jeg har hørt flere som har tatt bukplastikk for tidlig og angret på at de ikke ventet til de var nådd målet de følte de trivdes. Men lykke til og håper du får det igjennom.

Anitave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg bare lukter litt rundt først... Svar med sitat