Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 22:51   #24
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk

Bytt til Lava sin fastlege!! Høres ut som et bra legeemne, hører på pasienten og sier at da går det sikkert bra, dette ordner hun selv...

Og på Balder kan du ytre ønske om Armour (Erfa thyroksin) og "gå med på" å prøve lio i en periode for å se.

På Sonjas er det flere som rapporterer at de aldri fikk hjelp av levaksin og at ingenting virket før de fikk naturlig thyroksin.

Har vi snakket om Per Egil Hegges bok " Og så må du ikke stille spørsmål" i denne tråden? Ikke så oppløftende kanskje, men veldig informativt om norsk helsevesens doktrine om lavt stoffskifte.

Jeg er samboer med en mann med lavt stoffskifte uten antistoffer og med nazistreng lavkarbo og full utelukking av alt intoleransemat er han veldosert på levaksin. Men før vi oppdaget lavkarbo skaffet jeg legens forhåndsgodkjenning til å starte med erfa...
Nå kan det se ut som om vi slipper det forsåvidt.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat