Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Har ikke trent noe siden jeg startet opp, føler at energien ikke strekker til
Ikke jeg heller.... men jeg bør nok begynne snart. Det har vært så utrolig mye i det siste (som sikkert er en dårlig unnskyldning). Vi har jo vært i Spania, fått besøk i heimen, begynt på jobb igjen etter mammaperm osv. Jeg føler at å omlegge kostholdet har tatt aaaall tiden hittil, og enda føler jeg ikke at jeg strekker helt til der. Skulle helt klart satt meg litt mer ned og planlagt noe baking og middagsoppskrifter, og ikke minst gjennomføre det. Men ikke kommet dithen enda. Bare prøver å spise så bra som mulig. Føler det som en bragd da at jeg kutter opp ingredienser til salat noen kvelder i uken og har matpakke med meg hver dag på jobb - og lager frokostpannekakerøre. Dette burde vært en selvfølge til nå, men hittil er det fortsatt 'en bragd' og tar for mye energi å ordne.
MEN må begynne å trimme litt snart igjen. Faktisk prioritere et par gåturer i uken, enkle styrkeøvelser o.l. Det kan utgjøre en god del. Spesielt på energifronten. Jeg føler meg for sliten og orker ikke trimme på kveldstid... enda jeg veeeet at ofte er det dette som skal til for at jeg føler jeg får mer energi 
|