Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-11, 20:32   #1
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Nei nå MÅ du ikke bli tynnere!

Fy fader jeg er lei av det maset der altså! Det er noen få som sier dette her når de ser meg. De mener det ikke vondt, jeg vet det. Men når jeg sier "tja, jeg har fremdeles 12 kg ekstra, i forhold til før" så bare kommer det "hvaaaa? Men da kommer du til å bli helt skranglete" "det blir ikke kledelig, da blir du så innhult i kinnene" OMFG liksom. Nå ble jeg nettopp sinna på mamma fordi hun maste om det for ørtende gang. Jeg satt og lagde hull i beltet mitt, og da kommer det "har du blitt ENDA tynnere nå?" Det har jeg jo ikke, jeg har bare ikke ordnet dette før, og det må tas opp må vite. Samme diskusjonen om igjen.

Og nå sa jeg det, at jeg syns faktisk det er like ille å høre det, som hvis noen hadde sagt at nå må jeg ikke bli feitere (det har jeg aldri opplevd...tro hvorfor?). Da ble hun sur da, så nå er hun ute og røyker...

Jeg syns det er kjempehyggelig med kommentarer om vektnedgangen min, men den der frasen "nå må du ikke bli tynnere!" skulle jeg ønske at folk skjønte er sårende å høre..

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat