Tråd: Kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 09:03   #12
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier

Jeg hadde nok holdt meg rundt 1500 i første omgang. Det er ikke noe vits i å gå ned til 1100 og heller ikke 1200-1300, for den sakens skyld, med mindre man ved mye selvforskning finner ut at det er dit ned man må, for å gå ned.

Jeg ser ikke helt forskjellen på å nitelle kalorier og å nitelle karbohydrater, protein og fett, men det er kanskje noe psykisk som gjør at kaloritelling høres så mye verre ut?

For noen er det ikke nødvendig å holde noe oversikt i det hele tatt, noen kan trøkke i seg ubegrenset og fortsatt gå ned, noen må begrense inntaket litt og noen må begrense det mye. Man trenger jo ikke telle kalorier for alltid, men kanskje noen dager for å kartlegge akkurat hvor man ligger, så man ser om man må ned eller kanskje til og med opp. Er like mange som spiser ketogent og som ikke går ned et gram, fordi at de spiser alt for lite, som det er av de som spiser for mye og ikke går ned.