Sv: Vil dere hjelpe meg litt...kostholdplan noen uker fremover?
Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.
Jeg har slitt i noen uker nå, men gulroten min nærmer seg VELDIG... nemlig bryllup den 20 august 2011... Det er IKKE mange dager til.
I går fant jeg Kjolen! og den er akkurat passe (korsett-snøring) og det skal bare byttes ut en plate i ryggen. (tenk så morro om den ikke trengte å byttes!? det er ikke snakk om mange cm)
Greia er at jeg gjerne skulle gått ned de kiloene jeg KAN frem til da... og da trenger jeg hjelp til kostholdet i disse dagene.
Er det noen som frivillig vil hjelpe meg med å sette opp mat-program, og trening i disse ukene?
Jeg hadde iallefall vært EVIG takknemlig.. Jeg evner nok ikke få til å trene mer enn 3 ganger i uken, det vil være å sette ett mål som jeg ikke kommer til å klare.
Jeg lever i grunn lavkarbo, men det er tydeligvis ikke helt nok... jeg spiser ikke poteter, ikke pasta, og ikke brød.. jeg spiser knekkebrød men ligger langt under grensen 150 kh på en dag, hver dag.
Jeg har gått ned over 30 kg, og jeg ser jo at de siste kan være verre å få av...men OM jeg nå bare hadde klart å få av NOEN kg til før 20 august.
Jeg har ingen matplaner, men du kunne jo prøvd å følge fase 1 i south beach? på den gikk jeg iallfall ned ganske mye. Og angående trening vil jeg si at du bør trene en blanding av kondisjon og styrke, løping er supert, og om du legger inn noen intervaller blir det enda bedre. og om du ikke har tilgang til treningsenter finner du mange forslag til hjemmetrening på nettet.
|