Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 14:11   #97
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av momaroris, her.

Hei!
Jeg henger meg på - har ikke bestemt meg for mye jeg vil ned, men tar det på veien og er takknemmelig for hvert kilo som forsvinner! er enige med et par andre her, som ikke liker å snakke om vekt/slanking osv. Må ærlig innrømme at jeg hater ordet SLANKING. synes det faktisk er helt grusomt ord :P
Så vil gjerne bli med på deres nye livsstil, veien til et sunnere liv.

Er lik TS på vekt og høyde begynte mandag, Må ærlig innrømme at det har vært en litt tung uke matmessig. Det å omstille hjernen sin til å si NEI foran alt med sukker, som tidligere har vært forbundet med et lykkerus til hjernen, har vært litt vanskelig. Matmessig er det uvant å spise så mye egg men går inn i dette helhjertet, og tar utfordringene som det kommer Håper flere vil dele erfaringer etterhvert som det dukker opp


Ønsker derr alle lykke til med det nye kostholdet gleder meg til å høre mer om hvordan deres vei til et sunnere liv går

Velkommen skal du være Jeg er helt enig med omstillingen, det er ikke enkelt å si nei til sukker men det er jo så morro når man klarer det. Det blir gøy å høre hvordan det går med deg.

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat