lalunas dagbok
Igår begynte jeg så på min slanke/ helsekur. Prøver meg på blodtypedietten jeg, tenker å bruke de rettningslinjene som står her inne i forumet.
Mål : - Å gå ned 6.5 kg slik at jeg havner på 60 kg
- Å oppnå mer vedvarende energi i kroppen
Tror at jeg får i meg for mye sukker som medfører at jeg får energi kick, for så og falle så langt ned at jeg ikke orker å gjøre noenting. Syns det påvirker humøret mitt også.
Har vert plaget med vonde ledd og betennelser i kroppen, håper nå at ved å kutte ut poteter at det skal hjelpe blir spennende å se.
Min diett har bestått av ganske mye brødmat, poteter, pasta og ris. Av kjøtt har vi hovedsaklig kylling og bare rødt kjøtt en gang i uka. Har også drukket brus stort sett daglig, og spist sjokolade innimellom, og litt crisps også men hovedsaklig popcorn for snacks.
Hvetemel er hvistnok som rene giften for meg ifølge blodtypen min, poteter er heller ikke bra ei heller pasta og meieri produkter. Prøver nå å holde meg fullstendig unna disse tingene, vil kanskje unne meg noe digg en gang i uka. Rødt kjøtt skal jeg vist spise mye av og det er ikke meg imot, så her kommer gårsdagens matinntak.
Frokost 1/2 stort grønt eple
1 kopp te, med melk, 1 tskj sukker
Lunsj Salat blader (iceberg)
Halv boks tunfisk
Eggerøre (av tre egg, og littegrann melk)
Tomater 1 1/2 stor tomat grillet
Majones 1 tskj
Middag Biff (nydelig sådann mmm så godt)
Nesten et helt bundt broccoli
Meierismør 1 tskj oppå broccolien
Olivenolje til steking
Kvelds Ryvita med sesamfrø 3 stk.
Banan
Meierismør 1 tskj
Mellommåltid/snacks Grønne druer ca 15 ialt
Fikk litt hodepine på kvelden, men det var sikkert bare litt tension headace, får det av å til.

|