Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-11, 12:34   #14
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 39
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Utfordring: Hyttetur ... Hjelp!

Altså - jeg synes du gjør dette litt vanskeligere enn det må være.

Du har ministekeovn og kokeplate. Javel - da kan du jo steke kjøtt som hjemme. Og lage saus som hjemme. Og koke grønnsaker som hjemme. Du kan faktisk også koke poteter og ris - men det må gjøres i flere omganger. Kanskje først koke poteter og grønnsaker - og så steke koteletter.
Lite dekketøy - ja, men da koker du så og så mange poteter til de osm skal ha det - legger det på tallerkenen dems mens du koker grønnsaker eller steker kjøtt eller hva det måtte være.

OSteknekkis kan du lage lager av før du reiser - det er jo strengt talt bare å la være å spise dem med en gang de er ferdige.

Ta med fiberrik, ost og skine til pålegg.

Spekemat med eggerøre.

Og det er faktisk bare å ta oppvask hver gang dere har spist, det er ikke så vanskelig.

Hilsen hun som har hytte uten strøm og vann, og tilbringer 4-5 mnd det hvert år. Og som utmerket klarer å lage lavkarbomat uten stekeovn og med 1 kokeplate.

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat